درگاه پرداخت اینترنتی وب چه چیزی ارائه می دهد؟

درگاه پرداخت اینترنتی وب چه چیزی ارائه می دهد؟

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 844 | نویسنده : |


این بازار هم راه حل های کلیدی را ارائه می دهد و هم نرم افزارهای سفارشی را که مسائل خاصی را پوشش می دهد و می تواند با نرم افزارهای شرکت دیگر ترکیب شود. از جمله برترین سیستم عامل های پردازش پرداخت که حساب بازرگان ، پردازنده پرداخت و درگاه پرداخت ارائه می دهند، غول هایی مانند PayPal ، Skrill ، Stripe ، Amazon Payments و Google Wallet وجود دارند. از مزایای استفاده از آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محافظت از تقلب و حفاظت از داده های شخصی تضمین شده
  • پردازش پرداخت چند ارز
  • در دسترس بودن خدمات در بسیاری از کشورها
  • تجربه کاربر پسند
  • ویژگی های سفارشی
  • ادغام با چرخهای خرید

هنوز هم اشکالاتی وجود دارد. به عنوان مثال PayPal مشمول مقررات بانکی نیست ، بنابراین می تواند حساب شما و در نتیجه پول شما را مسدود کند. از معایب دیگر می توان به نرخ بالای برخی از پردازش های پرداخت ، محدودیت در تعداد معاملات در روز و مقدار هر معامله و حفره های امنیتی اشاره کرد.

همچنین انواع نرم افزارهای پردازش پرداخت آنلاین (به عنوان مثال حساب های بازرگان ، گاهی اوقات با درگاه پرداخت) وجود دارد. این سیستم عامل ها از نظر کمیسیون و امکانات یکپارچه سازی متفاوت هستند - برخی از نرم افزارها برای حسابداری بهتر هستند در حالی که برخی از آنها بیشتر با مدیریت ناوگان سازگار هستند.

انتخاب دیگر یک پلت فرم پردازش پرداخت منبع باز است. اما این کار را به عنوان پردازش رایگان تصور نکنید. یک سیستم عامل منبع باز هنوز باید با PCI سازگار باشد (هزینه ای که سالانه حدود 20 هزار دلار دارد). شما باید آن را مستقر کرده و چندین گره را حفظ کنید. و شما باید با یک بانک متصرف یا پردازنده پرداخت رابطه برقرار کنید. Zuora و OpenAch محبوب ترین سیستم عامل پردازش پرداخت منبع باز هستند.

در برخی موارد ، به نظر می رسد نرم افزارهای سفارشی برای پردازش کارت آنلاین سود بیشتری نسبت به راه حل های میزبان دارند. رشد یک تجارت ممکن است به یک سیستم انعطاف پذیر و مقاوم تر نیاز داشته باشد. با استفاده از نرم افزار پردازش سفارشی ، کنترل کاملی بر محصول خود ، راه حلی که کاملاً نیازهای کسب و کار شما را برآورده می کند و همچنین مالکیت کلیه API ها و عملکردهایی که می توانید به اشخاص ثالث ارائه دهید ، خواهید داشت.

یکی از اهداف راه حل های پردازش پرداخت اینترنتی این است که به راحتی پای خود را بخورید و مشتریانی را که از وب سایت شما خرید می کنند درگیر کنید. با این وجود ، در پس زمینه ، چند ثانیه طول می کشد تا پردازش یک معامله شامل یکسری فرآیندهای FinTech باشد. علاوه بر این ، انتخاب بستر پردازش پرداخت به تحقیقات ، مقایسه ، ادغام و حتی توسعه زیادی نیاز دارد.

اگر می خواهید نیازهای پردازش پرداخت شغل خود را برآورده کنید یا پردازش پرداخت آنلاین را برای مشاغل اینترنتی ارائه دهید ، باید توسعه دهندگان نرم افزار پردازش پرداخت را پیدا کنید. روند ساخت چنین راه حل پیچیده FinTech ممکن است برای شما وقت و هزینه داشته باشد ، اما می تواند در افزایش فروش ، نبود هزینه و بهینه سازی فرآیندهای تجاری به سود شما باشد.

منبع: https://sepordeh.com/




می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 29 ارديبهشت 1400 -12:24 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: